Zásilkový výdej zdravotnických prostředků
Zásilkový výdej podle zákona o zdravotnických prostředcích
Společnost Arthrocentrum spol. s r.o. poskytuje zásilkový výdej zdravotnických prostředků předepsaných na poukaz.
Společnost Arthrocentrum spol. s.r.o. je oprávněna vydávat zdravotnické prostředky zásilkovým způsobem dle platné legislativy, zejména dle zákona č. 268/2014 Sb., o diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro a dle zákona č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředcích (§ 32,33,34) a o změně zákona č. 378/2007 Sb., o léčivech a o změnách některých souvisejících zákonů (zákon o léčivech), ve znění pozdějších předpisů.
V souladu s výše uvedenou legislativou Výdejce v tomto textu sděluje podmínky zásilkového výdeje zdravotnických prostředků.
Zásilkový výdej zdravotnických prostředků
Smyslem zásilkového výdeje je zejména usnadnit dostupnost zdravotnických prostředků osobám, pro které je standardní osobní vyzvednutí komplikované - například jejich zdravotním stavem nebo vzdáleností bydliště.
Výdejce je oprávněn zasílat veškeré zdravotnické prostředky, s vyjímkou prostředků podle § 28 odst. 3, u kterých je zásilkový výdej zakázán.
Zásilkový výdej je uskutečňován prostřednictvím poukazu
Zásilkovým výdejem se rozumí výdej zdravotnického prostředku na základě listinného nebo elektronického poukazu zásilkovým způsobem. V obou případech poukazy vystavuje lékař.
Poukaz lze u výdejce uplatnit do 30 dnů od jeho vystavení, pokud neurčí předepisující jinak, (nejpozději do 1 roku).
Při zásilkovém výdeji zdravotnických prostředků dbáme na dodržování pravidel správné distribuční praxe tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost či snížena účinnost vydaného zdravotnického prostředku.
Postup realizace zásilkového výdeje :
Zásilkový výdej prostřednictvím E-shopu
- Pacientovi je lékařem předepsán zdravotnický prostředek na poukaz.
- Pacient navštíví náš E-shop: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz - a zde si příslušný úpředepsaný zdravotnický prostředek objedná. V rámci objednávky uvede veškeré své osobní informace potřebné k doručení zásilky a také si zvolí vhodnou dopravu.
- Následně je potřeba předat předepsaný poukaz výdejci. Pakliže se jedná o listinný poukaz je nutné ho doručit na adresu naší prodejny (osobně, poštou atd.). K jeho uplatnění potřebujeme originál dokladu. Pakliže se jedná o ePoukaz zde stačí výdejci sdělit identifikátor poukazu, případně přeposlat jeho QR kód.
- Jakmile výdejce poukaz obdrží, odečte výši příspěvku zdravotní pojišťovny z celkové částky objednávky a zboží odešle.
Pacient může využít naší informační službu:
na telefonním čísle: 271 742 116
nebo E-mailovou adresu: obchod@arthro.cz
a to v pracovní době:
Pondělí - Čtvrtek | 8:30 - 18:00 |
Pátek | 8:30 - 17:00 |
Prostřednictvím této informační služby obdrží od kvalifikované osoby – farmaceutického asistenta informace nezbytné pro správné a bezpečné používání a základní údržbu vydávaného zdravotnického prostředku.
Výdejce pacientovi co nejrychleji doručí zdravotnický prostředek na zvolenou adresu. V souladu s § 51 výše uvedeného zákona bude zásilka odeslána objednateli nejdéle ve lhůtě 2 pracovních dnů ode dne přijetí objednávky. V případě že nebude možné tuto lhůtu dodržet, bude o tom objednatel informován dříve, než si zdravotnický prostředek závazně objedná.
Náklady spojené se zásilkovým výdejem:
Náklady spojené se zásilkovým výdejem jsou zveřejněny na našich stránkách: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz/page/doprava-a-platba/15
Reklamace:
Veškeré záležitosti ohledně reklamace zdravotnického prostředku jsou uvedeny v reklamačním řádě: https://www.zdravotnickepotreby-eshop.cz/page/reklamacni-rad/5
Komplexní diagnostické a léčebné služby pro široký okruh lidí trpících onemocněním pohybového aparátu.
Diagnostické služby a pohybová (individuální nebo skupinová), manipulační a fyzikální léčba.
Naše prodejna nabízí široký sortiment, především pro prevenci a léčbu nemocí pohybového aparátu.
Kompenzační pomůcky, komprese, obvazový materiál, ortopedické a rehabilitační pomůcky ad.